torsdag, augusti 26

Pyssel

En ledig dag, en färgburk och en tråkig ikea byrå... Ja då blir det pyssel! :) Den vita färgburken åkte fram igen och en byrå blev vit. Resultat kommer imorgon!
Tanken var att jag skulle röjja i min klädkammare meen eftersom jag är bra på att dra igång flera projekt så blev det målning, är dock sämre på att slutföra... Skyller på att färgen inte torkat så kan inte ställa iordning än, det får förbli ett kaos här tills imorgon.

Imorgon blir det en fika o lite småinköp på stan! Och fortsättning på projekt "klädkammare och byrå".

Tankar som far i mitt huvud nu som jag försöker slå bort är:

Vad har jag gett min in på?

Kommer jag klara det här?

Är det redan dags?

Kommer jag gilla det här?

Jeje allt ger sig väl med tiden! Pusskram

4 kommentarer:

Maria sa...

Det är dax nu & du kommer fixa det galant!

Anna-Lena sa...

Tiden är mer än mogen min vän...
Det här klivet har du väntat på, och du behöver nya utmaningar i ditt liv!!
Det är bara att ställa sig framför spegeln och säga.. Du och jag tjejen vi kommer tillsammans att fixa det här...!!
Allt nytt skrämmer, men tänk på alla möjligheter som följer med!!
Kramar

Jossan sa...

säger som de andra,... det är dags, du kommer fixa det galant... och du har tagit HELT rätt beslut. Om drygt två månader kommer vi till falun och hälsar på dig.. då hoppas jag du har tid för oss den helgen.. nu vet vi att du inte jobbar då i af ;-)

nämen, en vit byrå.. vad förvånad man blilr.. hihihi. STOR kram minm älskade fridis!!

Frida sa...

Tack gulliga ni! Det värmer och är skönt att höra!

Klart jag har tid då Jossan! Vi ska mysa järnet! :)

Kram på er!