måndag, augusti 16

Att se resultat....

När man väl kommit igång med träning så förväntar man sig resultat på en gång, jag kan komma på mig själv att gå o kolla i spegeln när jag kommit hem från passet.. UNGEFÄR som kilona bara rasar av. Men Nej det fungerar ju inte så, jag har dessutom bara tränat i en vecka plus ett pass idag, så man kan ju bara inse fakta att resultat får man vänta på. Men jag tycker iaf att jag är grym (du oxå Maria) som kämpar oss iväg till gymmet, trots att man är trött efter jobb och du Maria trots att du har semester! En klapp på axeln till oss!! Än så länge sitter jeansen tajt men jäklar den dagen dom inte gör det då ska jag SKRIKA ut det här på bloggsi :) Skam den som ger sig!

Nu dusch och sen grööt :) Puss

4 kommentarer:

Miss Malin sa...

Linssoppa, vatten å Friskis; värsta supermodel till jul ;) Ok, till höstlovet då.

Jossan sa...

duktiga du, jag klappar dig oxå på axeln vännen min :-)

Maria sa...

Vi kämpar på bra Fridis!

Frida sa...

Malin: Tack men supermodel får man ack drömma om, men några kilo lättare det hoppas o tror jag på!

J: TACK!

Maria: Vi är grym:)