lördag, augusti 7

Helg

Äntligen helg! Fast veckan har gått galet fort! Men jag e såå trött så jag blir less på mig själv, efter jobbet så däckar jag i soffan. Det har blivit en powernap VARJE dag och dessutom läggdags tidigt. Nä ska bli ändring på det, jag siktar på att ta mig till Friskis på måndag! Dags att ta tag i det där med träning! Men friskis kör ett sommarschema just nu som e så dåligt, inte mkt pass att välja på men nu har jag spanat in ett pass på måndag som jag tror funkar! Svårt att komma igång när man haft ett träningsbreak! Nu jäklar kör vi!

Efter en slappo fredag, lite städning och sen slapp kväll framför en film så blir det mys med tjejerna ikväll! Var längesen vi umgicks nu efter att jag flytt till sommarstugan en helg och förra spenderades i Gbg! Så ikväll myser vi och kanske en kik på Rådis!

Min bror har fått nytt jobb, yay för han!

Det händer mycket skoj för folk runt omkring mig, det är kul! Och även nåt kul för mig, skolstart närmar sig! Iihh spännande, vill bara sätta igång! Men längtar först till några lediga dagar! 24:e blir sista dagen på jobbet! Och 30:e är det inskrivning på Högskolan!

Trevlig helg! Puss






4 kommentarer:

Maria sa...

Nu kööör vi!

Frida sa...

Vad gör vi? Nu kör vi!

Är du på på måndag? kl 18 tror ja...

jossan sa...

hej min älskade vän!

Härligt med helg... själv så börjar jag jobba på måndag efter tre veckors semester.. önskar jag hade en till vecka nu.. men men.. man e väl aldrig nöjd :-p

Härligt m tjejmys i kväll.. fan att det skall vara så långt bort till dig, jag hade gärna varit me och haft mys med er ikväll.

härligt att lillbrorsan har fått nytt jobb. Var någonstans?

vi kommer till falun nästa gång i början av november, så tre månader till vi ses igen...

tack IGEn för senast.. hade en underbar dag förra lördagen. Är så glad att du finns och att du ä'r du!

PUSS!!!

Frida sa...

Jon ska börja jobba på Rådis!

Ja jag önskar oxå det var närme, så vi kunde ha tjejkvällar, både ut och hemmakvällar!

Yay då ses vi i November! Jag är garanterat ledig ;) Najs!

Puss puss på dig