torsdag, juli 29

Det rullar

Veckan har rullat på i ett bra tempo, vi gillart! Tiden får gärna dra i en högre växel oxå! Jag är så glad och tacksam att jag kom in på skolan! Så oerhört skönt att mina dagar på hemtjänsten är räknade. Jag kommer att sakna många men det är mycket jag inte kommer att sakna.. Inget jag hymlar med, jag vill BORT.NU! Jag längtar efter att få må hundra procent bra! Inga spända käkar, ingen huvudvärk från kl 07.00 till 16.00.. Ingen trötthet som gör att man inte ens orkar umgås med sina kompisar. Nej hujedamig! Nu vill jag ha ett liv! Gärna lite kärlek oxå om man får Gud! Please, Amen :)

Just nu är jag trött.. Men pysslar runt lite.. Packar, målar naglar och etc fix! Vad ska jag på för festligheter undrar ni nu!? Jag ska på min älskade Jossans bröllop! På lördag blir Jossan och Johan, Herr och fru de Blanche! Sniggt efternamn va?!Imorgon rullar vi mot Gbg!

Trevlish helg alla! Pusskram!

Inga kommentarer: