onsdag, maj 26

Ledig dag #2

Igår gjorde jag inte ett smack.. (eller jo, tränade på kl 17) Men rätt skönt ändå! Ledig dag är väl ändå till för att ta igen sig.. Idag känns det inte heller som det blir så många knyck. Jag har dock fått lite gjort här, gjort ett diskryck, sen landat framför datorn, städat badrummet, sen landat framför datorn. Jag känner inte för att göra nåt. Hade tänkt att jag skulle gå till Lindex och inhandla ett par lila leggings, men det känns vääääldigt jobbigt att sminka sig, klä på sig och försöka se ut som en människa :) Kanske bara glider runt i mjukisbyxan idag oxå :) Träna ska jag dock göra idag igen, Core kl 17! Snart ska man in i den där bikinin, så nu är det hårdkörning sista veckorna :)

Kram

2 kommentarer:

Jossan sa...

Hej vännen. Nu tycker jag det börjar bli dags för uppdatering av bloggen, inte skrivit nåt på länge nu 

saknar dig redan fast vi nyss sågs ju 

nu ska jag sova så halsen fpr vila., mår inte bra alls!!

Puss o kram vännen

Emmy sa...

gröten vare ja ;) men ikväll mumsar vi vin i öltältet!