fredag, maj 14

Hälg!

Hade tänkt att jag skulle städa efter jobbet, men somnade, HUR MYCKET KAN MAN BEHÖVA SOVA?! Här ligger jag kvar, med lite dimmiga ögon och funderar varför jag inte bara hoppar in i duschen och kryper ner i mjukisdressen.. Ist för att ligga här och känna sig lite små äcklig. Mat borde jag ju oxå göra.. Hade tänkt göra en räkpasta men blir kanske uppskjutet tills imorgon och tar ist potatiskroketter till middag :) "Ungkarl", jajemän! Ibland iaf! Men ni hör ju att min plan för fredagen lät bra iaf, städning, räkpasta. Blir bara inte som man tänkt sig ibland!

Jee je, helg nu iaf. Kvällen blir LUGN, siktar på att inte gå och lägga mig kl 20 iaf ;) Imorgon blir det fest hos Sara och Kristoffer! Ska bli skoj!

Söndag = Cykel jakt med mamma i Börlänge! Kanske man kan trampa till jobbet på måndag morgon, hade ju varit najs!

Ne ska försöka göra ett dusch/mat ryck nu!

Ps. En som sover mer än mig är Svante, sover heeela dagarna typ.

Trevlig hälg!

2 kommentarer:

Maria sa...

Wow Fridis, trodde du bara kunde äta gröt! Men du kanske gör undantag för att det är fredag! ; )

Frida sa...

Joru visst kan jag lyxa till det på fredagarna :) Och hör och häpna, jag höll mig vaken till 21.45!!! :)