torsdag, maj 6

Pollen?!

Det kan kanske vara så att min kropp inte gillar pollen, helt plötsligt! Att den kommit på efter ca 28 år att den inte vill ha det i sitt system, ja det kan vara så.
Varför jag tror det? Jag nyser, jag har en "huvudtunghet", när jag är utomhus svider det i mina ögon och sticker i min näsa och jag är tröttare än vad jag brukar vara och då menar jag galet trött, jag har varit ledig i två dagar och jag kan nog räkna på en hand vad jag gjort och hur många meter jag gått. Ja det kan vara så att min kropp helt plötsligt kommit på den är allergisk.
Jag ska testa bekämpa med medicin, apropå det, fy farao vad det var dyrt med allergimedicin.. Varför ska det vara så "Oj stackars dig du är sjuk/mår dåligt nu måste du betala massa dyra pengar.." Tur att man inte är jätte sjuk för det hade varit jätte dyrt, oavsett vad för sjuk du är. Inte ska det vara lätt när det är svårt heller. Bitter njaaa lite då :)
Tur för mig att jag har en snäll mamma som gav mig några piller!

Iaf så är det, efter en inte allt för tung arbetsvecka snart dags för helg! 6 timmar arbete imorgon sen så smäller det för en AW på Bishop! Bildbevis KANSKE kommer :)

Så här kan det se ut hos mig när det är helg!
Trevlig helg!

1 kommentar:

Hanna angantyr sa...

SÅÅÅÅÅÅ jävla besviken att jag inte kan komma! Fan oxå. Jag som har glatt mig i flera veckor! Så jäkla typiskt!!!