tisdag, maj 4

Jaha ja

Ledig dag... Inleddes med nässpray, alvedon och en berocca... Precis så som man vill att det ska va.. NOT.
Vet inte om jag är förkyld eller allergisk. Jeje lika illa båda två.

Jag har iaf laddat upp för mina lediga dagar, var och hyrde 3 filmer igår. Avatar som jag redan sett men kände att jag ville se igen, den såg jag igår kväll. Kvar är Baksmällan och Allt för min syster! Även bokat tvättstugan, så det är vad jag ska göra idag, varva soffan med tvättstugan! På min lediga dag som självklart innehåller skit väder!

2 kommentarer:

Hanna Angantyr sa...

Jag ligger med halsont och feber.
Kul ledig dag...NOT. Nu gäller det att man e frisk till på fredag och till jobbet på torsdag...SUCK.
Ha det mysigt med dina filmer.
kramar

jossan sa...

vill bara skicka en stor kram till sjuklingen. Började ju nytt jobb igår och är heeeeeeeelt slut i huvudet efter dessa två dagar.. så himla mycket ny information.. dock väldigt kul :-)
Hörs snart igen... stor kram!