onsdag, maj 12

Ajsi

Ligger i soffan och har ont i min mage och träningsvärk i min mage... Inge konstigt med det, på personalmötet idag tyckte jag att jag var värd 2 bitar tårta eftersom jag skulle träna idag.. Dumt, jo!

Efter träningen hade jag tänkt äta gröt i vanlig ordning men ioch med att detta blev en skitdag så ville jag ha mat och åt på tok för mycket dessutom.. Dumt, jo!

Varför skitdag.. Jag tänker inte berätta så mkt, bara att jag fått ett besked som jag tycker är fruktansvärt orättvist, uttnyttjande och ett rikigt slag i ansiktet.

Jag drömmer mig bort till semester och förhoppningsvis en höst som jag spenderar på Högskolan Dalarna ist för Falu kommun.

Nu ska jag försöka masa mig in i duschen.. Hade tänkt titta på Greys och äta chokladglass (min hjärna förträngde att jag redan ätit snask idag och köpte glass)om 1 timme men vi får se om jag kanske är mindre dum och låter bli.

Trevlig onsdag kväll och torsdag för er som är ledig! En annan kommunarbetare måste ju masa asset till jobbe imorrn, Suck! SNART HELG IAF!

6 kommentarer:

Maria sa...

Ok, vi kanske jobbar imorgon. (kanske sista veckan..) Men jävlar vilket 6pack vi kommer ha..sen, eller nä. Jag åt tårta, ballerina & en bulle efter träningen. Bra om vi tränar nu så mkt som vår arb.givare kliver på oss.

Frida sa...

Haha och jag glass.. Men ja ja, vi var där iaf... Nästa vecka ska vi träna mycket! Ifall dom ska kliva på oss mer!

Miss Malin sa...

Hoppas du tar å sätter dig på skolbänken till hösten, go for it! Jag vill oxå börja plugga; men måste läsa in diverse gymnasiekurser först; fysik, kemi, matte c, gulp.. Men det går om man VILL! ;)

Frida sa...

Oj Malin vad vill du läsa för avancerat som behöver alla dessa kurser?! Men visst går allt om man bara vill!

Miss Malin sa...

Jag vill läsa till ingenjör. Japps, e dock "bara" 3 år, i Blge.

Frida sa...

Ahaa! Klart du ska, kläm ut ungen sen är det bara tuta å köra ;)