fredag, juni 11

UPDATE

Saknat mig?! :)

Tog mig ett litet break från allt vad bloggvärld heter, både min egen och knappt läst någon annans heller..

Men nuså!

Har väl hänt en hel del skulle jag vilja säga!

Vi kan börja med helgen för 2 veckor sedan, då vi satte oss i bilen på fredag em och rullade ner till Gbg. På lördag morgon smög vi oss in i Jossan kök och drog igång hennes möhippa!

Dagen innehöll, vattenskidåkning i 12 gradigt vatten (Allt cred till dig Jossan) som var envisare än envis och låg i detta vatten i minst 30 minuter och gav allt för att komma upp. Sen blev hon överkörd av en fyrhjuling.. Ja en bra start på hennes dag... Men allt slutade bra! Vi var på en farm och gjorde lite grejs, fyrhjuling, grävskopa (jag provade dock inte motorsakerna). Sen åkte vi vidare till dansstudie (Daniel DaSilvas studio) för att dansa salsa som blev en fnitter timme. Vidare till ett mysigt spa för mer dricka och bubbelbad, mysigt! Sen gjorde vi oss snygga och far in till stan för middag på El corazone och utgång på Hardrock! Vi hade en sån bra dag!

Helgen efter det var även det en grym helg, Falukalas och vi intog Rådis både fredag och lördag kväll! Sommar kvällar och dagar utan dess like, sååå härligt! En semesterkänsla kom!

Apropå semester så är det dags om bara 1 vecka!!!! Jag längtar! Nu ska jag jobba helg, sen ledig tisdag. Jobb ons, tors o fre sen såååå!

På måndag händer det en spännande grej som jag inte kan berätta om nu, men det kommer, lovar!

Trevlig helg! Kraam!






Mer bilder kommer!

1 kommentar:

Miss Malin sa...

Trevligt med update å bilder! Och måndagsspänning dessutom, hmmm.... (?????!).. Kram!