lördag, juni 19

Att landa...

Igår hade jag en plan att jag skulle gå på semester kl 14.. Det blir ALDRIG som man tänkt sig. Dagen gick i ett och det var ett enda stort kaos på jobbet, för att kunna gå på semester och kunna släppa allt och gå därifrån med ett gott samvete så tog jag det så lugnt jag kunde utan att stressa och försökte lösa alla dessa problem och hinder som dök upp på under dagen. Inte allt för mycket övertid, men 1.5 timme blev det, kom hem strax efter halv 4 och jag trodde då den största lyckokänslan skulle infinna sig, att jag skulle äta nå gottit och snygga till mig och gå ut o fira. MEN DET BLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG! Luften gick fullkomligt ur mig och det blev soffan och godnatt halv 10 :S

Efter 11 timmars sömn fortsatte koman med huvudvärk o en trötthet. Men NU har jag kommit ur koman och känner mig bra och försöker tänka så ofta jag kan "Jag har semester nu och ska inte vara på jobbet på väldigt länge" ! Ikväll ska jag göra mig snygg och dricka drinkar och fanta rosé med mina tjejor!

Inga kommentarer: