onsdag, juni 23

Mesester

Sitter i soffan och väntar på att SOLEN ska nå min balkong och läser lite bloggar. Alla är så duktiga och uppdaterar, inte jag. Tyvärr tror jag att det kommer fortsätta så under min semester men kanske inte.

En lite update: Partykväll med brudarna i lördags, vi hade såå roligt! Jag bjöd på päronvodka drinkar och fanta rosé! Och lite melon, jordgubbar och snacks till de! Det var ingredienserna till en lyckad kväll, det och 5 rockiga tjejer. Vi dansade och skrattade som bara sjutton! Efter en lyckad kväll så intog vi staden, det blev åh eftersom det lite lagom började regna när vi kom utanför dörren men Åh bjöd på en riktig kulig kväll!

Söndag-Slappdag till en början, konstigt nog vaknade jag med en gräslig huvudvärk :/ Men den var faktiskt relativt snabbt borta, men låtsades inte om det och låg kvar i soffan någon timme sen blev det fika mys på Waynes med 5 trötta tjejer och en pigg Alicia :)

Mån och Tis- Soola! Igår fick jag sällskap av Anna S, vi solade så gott det gick, tyvärr ville himlen att det skulle vara lite moln som förstörde. Vi tog en lite stros på staden så Anna fick hitta sig ett par fina sandaler. Och sedan fick jag en skön massage, massa knutar hade jag :S

Idag siktar jag oxå på att sitta bänkad i solstolen!

Ja som ni hör så har jag det bra på min semester!

Midsommar står runt knuten, det lutar åt att det blir en fest i stennäset och sen kanske buss till Sundéns Loge?

Midsommardagen som jag nästan längtar mest till ska spenderas på Dössberget (hur många år sedan är det inte som man hängde där för att lyssna på Pumpbolaget) I år är det Hoffmaestro som drar mig dit, ni som inte sett dom Live, Åk dit och se dom! Det kommer bli grymt!

Jag funderar även på att köpa en biljett till Peace & Love till lördagen, John Fogerty, Mando Diao och Jay Z.... Men fy bubblan va dyrt det är säger jag som inte är någon Festival eller konsert människa.. 895 kr... Är det värt det??

Så här spexig var jag i lördags... Nöjd med min outfit iaf!

Inga kommentarer: