onsdag, juni 30

Härliga ledighet

Jag vill inte att den ska ta slut... och times fly! Men jag njuuuter och jag trivs! Vilka toppendagar min semester har börjat med!!

En härlig skojig midsommar som spenderades på fest hos Sandra och Mackan sen till Sundéns loge! En stukad fot blev det men den gick att bugga på, såå roligt!

På midsommardagen åkte jag och Emmy till Dössberget, var en rolig kväll men konstaterade att iaf jag kände mig för gammal för att åka dit och festa, åka dit o njuta och kolla musik räcker!

Måndag och tisdag spenderades på Roxnäs och brännan börjar ta sig!

Idag lite sämre väder men det gjorde inte nåt, lite städning och tvättning (skönt för samvetet att få det gjort) och sen lunch och shopping på staden! Efter det har snälla Catrin lagt i slingor i mitt hår, är riktigt nöjd! Nu har jag färgen jag var ute efter!

Och Peace & Love biljett till lördagen är inhandlad! Ska bli kul och spännande!! Jay Z here I come :)

Lycka lycka lycka!! Och jag hoppas som sagt den aldrig tar slut! Men när den gör det så kommer jag ändå vara nöjd! :)

2 kommentarer:

jossan sa...

Hej min älskade vän! Härligt att höra att du verkar må så bra och vara tillfreds med livet och semester. ja, du kunde ju inte prickat in bättre rent solmässigt i af: Tänker på dig varje dag att du ligger och får en sjukligt snygg bränna och blir värsta sommar baben :-D

Saknar dig, men snart så ses vi i af. , härligt.

STor puss o kram från mig //jossan

Frida sa...

Åh jag tänker på er med! Syns ju om en månad!! På er dag! Måste handla klänning!!! :S

Mm brännan börjar ta sig men nu är det dag 2 med fult väder :( Me dont like!

Pusskram <3