tisdag, augusti 9

Sommar? Höst?

Idag har vädret varit skapligt schizofrent. Jag har hoppat mellan bikini på balkongen till soffan under filten. En åskhuvudvärk har intagit mitt huvud och verkar inte vilja därifrån. Jag gillar inte åska men Bring it on nu!

I övrigt så känns torsdag som en bra dag den här veckan, då ska jag till Telia och boka min iPhone!! Så nu ber vi till alla gudar att dem har en vit sån i butik till mig! Jag får sen hämta den på lördag, lycka!! Nu hatar jag min nuvarande telefon mer än någonsin. Men snart är jag med i iPhoneklubben och ska ha alla dessa appar å checka in på fejjan vart jag än är :) Om jag förstår mig på telefonen dvs.

På torsdag ska jag även få shoppa skor till 50 %! Det är ju en lycka för en shoelover man är. Scorett ska nämligen öppna en webshop som vi anställda just nu håller på och får testa och på torsdag kväll får vi shoppa BILLIGT medans de kollar hur sidan funkar när belastningen blir hög. Igår öppnade de shoppen och besvikelsen var stor när jag insåg att de skor jag spanat in och vill ha inte fanns i shoppen. Idag blev lyckan stor när de fyllt på med mer artiklar och jag fann en sko jag vill ha iaf. Kanske två. I slutet av augusti öppnar webshoppen för allmänheten!

Trevlig tisdag! Kram

3 kommentarer:

Carryes sa...

Du ska väl inte köpa ipon4, när ipon5 kommer i september. jag har en ajpädd men den känns lite stor och inte går den att ringa med, mer än på skype.

Frida sa...

Jo det är precis vad jag ska :) Är inte värsta teknik tokiga direkt så jag tror att en 4:a duger bra till mig!

Jossan sa...

hej gums! Är övertygad om att fyran duger alldeles utmärkt på alla sätt! Det tar ett tag innan man kommer in i ajfånn världen, men sen är den gryyyym :D

hoppas huvudvärken gått över.. här ha roxå varit sjukt väder i dag.. skumt som fasen. I morgon är det back to reality, jobbdags igen m ao.. känns både och faktiskt.

Puss o kram :-)