fredag, augusti 26

Fredag

Helg igen! Eftersom jag jobbar varje lördag så infinner sig aldrig någon riktig helgkänsla. Nästa helg får jag dock en hel ledig helg! Kan kanske behövas efter skolstart och jobbvecka! På måndag är det dags för skolan igen. Känns som en evighet sedan man var i skolan trots att sommaren har gått så fort. Men nu är det alltså dags att sätta igång med tenta, pm skrivning, seminarium etc. Igår satt jag och fyllde i jobb och skolschema i min kalender. Dagarna i september är fyllda med skola, jobb, säljutbildning och lite fester vi planerat! Fest i Gävle och Hela huset gungar i Borlänge!

Denna har jag gått och förälskat mig i litegrann.. Jag är in varje dag å kikar på den :) Men det känns som jag har lite köpstopp :)

Trevlig helg! Kramar

1 kommentar:

carryes sa...

här kommer jag inflygande, jag flyger så lågt jag kan, jag skulle ta den röda, (ja alltså om jag var tjej) men den var inge snygg i ryggen, i den blå kommer du att se ut som en flygekorre, men det är bara vad jag tycker...