fredag, augusti 12

Sensommar

Det är inte riktigt höst än, sensommar är vad det är. Än får och kan man hoppas på några fina sommardagar. Kanske får jag ge upp tanken på att komma till Rullsand och sola å bada men man kan kanske åka dit och njuta av fin natur med en liten picknick med sig!
Jag gillar hösten! Den har sin charm! Man får börja sätta på sig fina stickade tröjor, snygga boots :) Alla serier sätter igång på tv :) Man får tända värmeljus och mysa i höstmörkret. Naturen blir otroligt fin med alla färger och luften är frisk!
Vi går mot en härlig tid gott folk!



Önskar er en trevlig helg!

Kram

3 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Ja men Fridis!! Efter hösten kommer den inte lika trevliga vintern!! Nej jag är och förblir en sommar människa!! Förlåt men jag har varken hunnit eller orkat med en fika.. Fullt upp på jobbet kan man säga!! Men på måndag blir vi två igen.. Mer normal arbets takt!! Jag hör av mig, för jag har inte glömt..Bara lite dåligt samvete kan man säga!! Kram

Frida sa...

Haha ja den dära vintern fasar jag oxå för. Men en sak i taget, först njuter vi av höst sen blir vi deppiga av vintern :)

Ingen fara, vi tar fikan när det passar! Hör av dig när det finns tid å ork!

Trevlig helg! Kram ♥

jossan sa...

hej vännen. Jag ör oxå en sommarmänniska hela jag.. men visst är det lite småhärligt m hösten oxå...

Vi bokade faktiskt resa till spanien igår.. dagisfrökens lägenhet igen... hon hade ne ledig vecka i september, och jättebilligt m flyget just då.. så vi slog till. Så nu har vi inte en krona kvar, och ingen semester över huvud tage tkvar.. men men, det får det vara värt.. lite jobbigt i mellandagarna när man måste sitta på jobbet då.. men men, just nu känns det otroligt skönt att åka till värmen om fyra veckor, så det MÅSTE vara värt det :-D

PUSS O KRAM