fredag, januari 28

Städ tips

Det var längesen jag skrev om städ tips. Som ni kanske vet så har jag en fetisch på städprodukter. Och förut skrev jag (tror att jag skrivit om det iaf) om hur man tar bort kalk i diskhoar och diskbänk med husmorsknepet, vatten och ättiksprit. Nu har jag träffat husmorsknepets överman:

Ajax Proffesional, en riktig liten städpärla.


Och här på morgonkvisten har jag testat detta:
Denna diet består av sötvatten, ren citronsaft, cayennepeppar, och naturliga lönnsirap. Syran i citroner bistår reningsprocess, och cayennepeppar hjälper snabba upp din ämnesomsättning främjar cirkulationen och större utsläpp av gifter från våra kroppar. Detta detox diet hjälper dig att rengöra din kropp, gå ner i vikt snabbt och få dig att må bättre överlag.
Gott? Nja (Jag hoppade dessutom lönnsirapen, då det inte fanns i mitt skafferi). Men kan Beyonce så kan jag, tänker jag och sörplar vidare!

Trevlig Fredag!

Inga kommentarer: