söndag, januari 23

Hatar grannar

From idag hatar jag grannar. Kl 02.30 hör jag hur mina grannar dräller in genom porten och för ett jävla liv, efter några minuter ringer det på dörren 1 gång.. och efter det ringer det på dörren sisådär 10 ggr till. Jag upp och öppnar och då springer ungjävlarna in i deras lägenhet. Undrar om dom är 10 år och tycker det är kul? Jag går och lägger mig igen och det dröjer cirkus 5 minuter sen börjar ringandet igen?! Jag upp och öppnar dörren och där står 2 idioter och en idiot sitter ner och låtsas knyta skorna eller nåt. Jag frågar om dom tycker att det är humor och ringa på folks dörrar mitt i natten. Dom mumlar nåt om njae. Jag är så arg så jag kommer inte ihåg vad jag säger efter det. Jag avslutar med att säga att om dom inte lägger av så ringer jag polisen, dom säger sov så gott? Vilket jag självklart inte gjorde efter detta. Med en puls högre än hög lägger jag mig igen, jag är så förbannad så jag skakar. Hur idiotisk får man vara? Jag vill ha ett hus där man förhoppningsvis slipper pucko grannar.
Kram från en trött och arg Frida

2 kommentarer:

Anonym sa...

det kanske var någon slags hämnd, med tanke på tidigare inlägg? ;) Kram Emily

Jossan sa...

åh.. jävla snorungar :-/ önskar jag kunde varit där hos dig när de plingade på.... hade gett dem en rejäl känga.. hiih.

Hopppas att allt är bra med dig för övrigt.. hade planer på att ringa häromdagen, men då hela familjen insjuknade i magsjuka var det ingen bra ide. så fy fan för de senaste fem dagarna... men i dag är det jobbdags för min del, det känns jättebra. längtar jättemycket till vi ses snutt, känns som en evighet sen ju.... :-o men men....

puss o kram så länge.. hoppas du ringt masmästaren, hade jag lääättttt gjort!