torsdag, januari 13

Att epilera sig

gör skit ont. Jag fick en Silk Epil i födelsedagspresent. Min kan man använda i duschen för det skulle göra mindre ont. Jag har sagt att det här passar nog mig, för mitt hår växer som det värsta ogräset och skrytit "jag tål smärta". I duschen sitter jag och tänker att jag vill dö och funderar på om jag tycker att det här gör ont undrar hur jag kommer tycka det är att föda barn. Jag tror smärtorna går att jämföra, så ont gjorde det. Nästan. Men det viktigaste, jag gjorde det, trots att det gjorde ont. Så jag kan ju säga att jag "tål" smärta, för jag dog ju inte trots allt.

Födelsedagen var så bra så, spenderade dagen med mina klassisar Jeanette och Sofia och vi skrev klart vår grupprapport. Sedan Ica Maxi med mamman och inhandlade tårta etc. Sen kom släkten Larsson på fika. Fick fina presenter och hade det trevligt!

Kram

3 kommentarer:

Jossan sa...

fy faaaaaaaaaaaan... usch, det gör ju sjukt ont.. jag kommer aldrig glömma när jag och Vicky gjorde detta hos henne när vi var typ 13 år.. värsta jag gjort ever och kommer aldrig någonsin göra det igen. TaCKA vet jag rakhyveln :-D

Messade lite med mia i går kväll.. och vi bestämde att det skulle styras upp en tjejkväll på fredagen vecka elva när jag kommer upp.. typ gamla tjejgänget... jaja, jag vet inte, kan prata om det snart, hade varit mysigt och snackat lite skit o ses...

saknar dig massa min goa goa älskade vän, hatar fortfarande avståndet mellan oss, trots att det var tio år sen jag flyttade från falun :-(

PUSS O KÄRLEK!

Lisa sa...

Hihi Ont ja ont! Fy...

Frida sa...

Ja inte var det där någon dröm upplevelse... Och göra illa sig själv tror jag inte ligger i vår natur :/ Men jag vill nog iaf säga Tack å hej till rakhyveln :)

Jag har antecknat ner fredag v. 11 :) Kul!
Saknar dig med gulle du!