tisdag, januari 11

Jobbvärk

Igår jobbade jag första dagen på Scorett! Myycket nytt och snurrigt i huvudet men kul! Idag kan jag konstatera att jobb i skobutik resulterar i träningsvärk, då lagret ligger en trappa ner och några vändor å hämta skor blev det! En bra start inför kvällens skivstångspass. Känns som jag kommer att få spendera födelsedagen med en härlig träningsvärk! Jag sitter å väntar på mina klasskompisar, idag är det plugg som gäller. Jag är så trött så det känns som mina ögon stängs vilken minut som som helst.. Det krävs mer kaffe tror jag.

Kram

1 kommentar:

Jossan sa...

Hej älskade vännen!! stort grattis på din dag. Hoppas dagen blir fantastisk på alla sätt och vis. Hade önskat jag var hos dig nu och kunde fira dig!!

GRATTIS TILL NYA JOBBET!!! jättekul att du fått ett extra jobb, klirr i kassan är alltid gött :-p

tänker på dig min fina vän!
KRAM