måndag, januari 31

Hej då

Idag säger vi hejdå till Januari och imorgon Hej till februari. Det går lite fort tycker jag. Snart är det tametusan vår. Men vi gillart.
Idag har jag börjat föra Mat & träningsdagbok, för att bli ännu mer freak. Träningen går jätte bra just nu och jag tycker att det är så kul. Jag tycker dock inte att jag ser så mycket resultat. Men idag fick jag höra att det gör det. Lycka! Sånt behöver man få höra när man själv tycker att man kämpar på bra. Jag har inte gjort några större uppoffringar när det gäller varken mat eller godis. Men nu ska det bli skärpning på åtminstonde godisintaget. Så ännu mer resultat visar sig. Så därför ska det bli intressant att föra dagbok på vad man stoppar i sig och hur mycket man tränar. 14 dagars dagbok blir det till att börja med. Första dagen såg bra ut iaf. Alltid nåt. Bara 13 kvar.

Veckan i övrigt:
Måndag: Fika med Lotta. Kväll: Medel/styrka. Check.
Tisdag: Skola och kanske en träff med Catrin & Alicia efter det. Kväll: Skivstång
Onsdag: Plugg? Kväll: Core
Torsdag: Skola. Kväll: Slinga hår på Lisa och barnvakt till Alicia. Lisa! Jag ringer dig!
Fredag: Jobb på Scorett, kl. 13.30-16.30 (första dagen, pirrpirr) Kväll: Träna? Fredagsmys?
Lördag: Träna. Kväll: Middag med alla tjejorna på Bishop!!
Söndag: Bakis?

Det var min vecka! Önskar alla en toppen vecka! Kram

1 kommentar:

jossan sa...

Hej vännen!

Oj vad du håller på med allt med detox kurer, träning och sånt.. du är jäkligt duktig och jag är impad :-) du lär ju va den snyggaste falujäntan på beachen i sommar i af vill jag lova.

Själv så har jag igår kommit hem från sjukhuset.... har inte ringt då jag mått så dåligt och inte orkat. Du vet, vi hade ju magsjuka förra helgen hela fam.. efter det blev jag förkyld och sen fick jag feber och jätte ont i lungorna. fick gå akut till doktorn i fredags morse, vilket resulterade i ambulanstransport till intensiven på östra!!! När jag hade magsjuka så hade jag tydligen fått ketoacidos (du vet jag har ju alltid berättat att det kan vara jättefarligt för diabetiker att få magsjuka). Mitt blod hade i af helt surnat och det blev även konstaterat dubbelsidig lunginflammation.. så från i fredags till igår kväll så har jag varit på sjukhus. MEN. jag är nu hemma igen, och mår mycket bättre. Diabetesvärderna är nu återställda igen, värdena i blodet är bra... lunginflammationen kvarstår, men jag har inte längre ont i lungorna då jag är inne på dage fem med pennicilin.

jag har dock inte haft roliga dagar på sjukhuset med tre olika sorters dropp, blivit stucken i fötter och gud vet allt... jag var jäääääävligt räddd... jag som gick till akutläkaren för jag hade sjukt ont när jag andades, osså hände detta.

jag är sjukskriven resten av denna veckan och det är beordrad vila som gäller denna veckan. Sorry att ja inte ringt från sjukhuset, varit rätt så trott.

vi kan höras om nån dag, ringer när jag har lite mer ork.

Tänker på dig vännen och saknar dig. PUSS O KRAM JOSSAN