onsdag, mars 3

Amningsunderhållning

Har lovat Anna ett inlägg i flera dagar... Hon behöver amningsunderhållning!
Så gör ett försök med ett inlägg!

Det enda som mal i mitt huvud nu är GE MIG VÅR!!! Jag är så trött på denna snö, halka, modd.. Just nu så är det lite sol men snö yr i luften. Tog mig en promenad ner på stan, på vägen hem blev jag duschad av all snö. Gick självklart i motvind. Varför gör man alltid det?! Sällan man har vinden i ryggen...

Jeje, jobb helg i ryggen och har nu varit ledig i två dagar, slappdagar i soffan :P Lyckades iaf ta mig till friskis igår för ett skivstångspass!
Jobb torsdag och fredag sen leeedig helg! Hoppas på utgång!!

Kram

2 kommentarer:

Jossan sa...

Hej min älskade vän!

ÄNTLIGEN ett blogg inlägg.. e inne och kollar varje dag.. men du skriver lite sällan tycker jag... jag och anna behöver lite underhållnning seddu :-D

Skönt att du haft ett par ledig dagar.. gött även m ledig helg. RObin är här och hälsar på från i går till söndag.. härligt, han är ju barnens idol så det är skönt... blir lite äventyrsbad och sånt i helgen, så vi skall ha det mysigt.

Åh, snart är det bara två veckor till vi kommer upp och fikar med dig.. myyyyys ska det bli: SAKNAR DIG MASSOR VÄNNEN!!

Frida sa...

Kul o träffa brorsan och skönt å få lite avlastning ;)

Ska försöka skärpa till mig med inläggen... Har lite torka i min hjärna bara förstår du :)

Ska bli jätte mys o träffa er!!! Saknar dig och kidsen oxå! Massor!

Trevlig helg!
Pusskram