tisdag, mars 16

Hmm

Nyss hemkommen från kiropraktorn, första gången i mitt liv som jag var hos en sådan. Jag var lite nervös till å med.
Jag har fått ont i ryggen och jag menar faktiskt inget vanligt rygg ont, Ne det är faktiskt lite mer synd om mig än så. Det började för en vecka sedan när jag bockade ner huvudet lite så högg det till i ryggen. Sen har det pågått lite då och då under veckan. I söndags började det på att kännas mer och igår på jobbet så trodde jag allvarligt att Nu går jag sönder. Det strålade längs ryggraden och upp i nacken och ut i axeln, kunde knappt röra på huvudet och sedan domnade jag av i nacken.. Läskigt!
Ringde kiropraktorn Stefan och sjukskrev mig idag.
Stefan har knakat ut ryggen och nacken, smattrade på bra. Känner mig mörbultad och stel och ska vara hemma från jobbet någon dag nu.
Man ska nog lyssna på sin kropp!

Hoppas alla ni mår bra! Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var rädd om dig och din rygg. Du ska lyssna på den precis som du skriver.Det här är inget att leka med. Hoppas att det känns bättre snart.
/ Agnetha

Frida sa...

Tack Agnetha!