tisdag, mars 9

Tisdagstrött

Jag är tisdagtrött och inte alls sugen på skivstångspasset jag ska gå på om 50 min... :S men det är kul när man väl är där och skönt efteråt!

Tisdag är nog veckans värsta dag... Man är fortfarande bara i början på veckan, ser inte riktigt ljuset i tunneln som kallas helg. Men man är ändå trött som man skulle jobbat en vecka redan...

Helgen har nyss passerat, en jätte trevlig helg! Kalas för pappa i lördags med släkt. Och sedan vin och mello kväll med Sara, Kristoffer och Albin! Och vidare till Åh! Skojsigt skojsigt!

I söndags låg jag i soffan hela dagen, vill noggrant poängtera att jag inte var bakis.. Det var bara gött o ligga där! Skulle bara kolla på vasaloppet tänkte jag (vilken spännande målgång, synd om Daniel Tynell tyckte jag) sen duscha och starta söndagen... Men icke min kropp ville nåt annat denna söndag.. Så där låg jag o zappade mellan film, serier och innebandy.

Skickar många varma tankar till M! Tänker på dig massor!

Idag var jag på apoteket, eller jag menar Kronans DROGHANDEL... Kul namn tycker ja :) Iaf så får jag se, Pepsodent Anti Age... Say what... Why?

Ne nu blir det lite Lady Gaga och laddning för Träning!

Trevlig tisdag kväll! Kraam

2 kommentarer:

Jossan sa...

Hej vännen :-)

Åh, blir så glad varje gång du bloggat.. :-D
Nu är du och svettats på träningen, och jag sitter på jobbet och tråkar.. undra vad som e värst :-( jag har faktiskt varit och tränat innan jobbet i dag.. helt död i benen och kmmer ha sååån träningsvärk i morgon, härligt!

Om ELVA dagar så ses vi, ÅH va mysigt det ska bli!!! nu måste vi snart prata nån dag tycker jag....

Är Endast ledig fredag denna vecka, det känns sådär kul om jag ska vara ärlig, blää.

Men snart en helg i falu och en vecka i orsa, FAN va gött det ska bli m semester!

PUSS O KRAM SÅ LÄNGE!!!

Frida sa...

Träningen gick bra! kände mig stark idag, då är det roligt!

Åh trök med med jobb helg.. Men du får se fram emot SEMESTER! Semester är nog det bästa ordet som finns :)

Vi kanske kan pratas imorgon, då tränar jag tidigt, dvs kl 17 men kl 21 är det Greys då är jag onåbar :D Ring när du nattat kidsen vettja! Pusskram!!