tisdag, mars 23

Blogg Flow

Man kan nog säga att jag är i ett blogg flow.. Eller att jag har energi men har väldigt tråkigt.

Dagen till ära så fick min blogg en ny layout! Vad tycks?? Med lite rosa pastelliga färger, eftersom jag tror att jag inte är den enda som längtar efter VÅR! Vart tog den vägen btw?! Den var här och visade upp sig lite, solglasögonen åkte fram fortare än kvickt, vårjackan packades fram och vad händer, Mr snow uppe i himlen bestämmer sig för att kasta massor på oss.. Ne usch o fy! Ge oss sol, vår, energi NU!

Jag har trots att jag bloggat FLERA gånger idag även lyckats städa, min mamma som för övrigt är den bästa i världen! Köpte en dammsugare åt mig förra veckan, och nu är det ÄNNU roligare att städa! Tack igen mammi! Den är vit förresten.. FIN!
Jag har också skrivit ett CV så jag är beredd att söka jobb när något passande dyker upp! Och jag har sökt till HÖGSKOLA HT 2010... Iiiih!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga Fridan!
jag och Jack gillar ditt blogg flow, det rosa också =)
Puss och kram

Yenny sa...

Jättefint! :-)
Har en känsla av att det kommer vara vårkänslo-boom nu när som helst.

Hoppas det är bra med dig, iofs kanske jag får reda på det om jag kikar vidare i bloggen! ;)

Kram Yenny

Frida sa...

Tack Anna & Jack ;)

Hej Yenny!

Det var längesen! Det är bra med mig, hoppas på att det ska hända lite grejer i livet nu! Men följ vidare i bloggen! Hoppas allt är bra med dig oxå!
Håller alla tummar för vårkänslo boom, det är liksom dags :) Ha det gott! Kram

Anonym sa...

Jag önskar ju att du ska få lyckokänslor av annat än en vit dammsugare, men all lycka till nu med eventuella studier och annat. Kram mamma

Lisa sa...

Härligt Frida med CV och ansökan! Yeiiehaa Btw gillar jag oxå din nya ROSA blogg! Kram kram

Frida sa...

Ja mamma du känner mig :) Sånt som gör mig glad! Å Tack!

Tack Lisan!