söndag, februari 21

Funderar

På hur mycket man kan och behöver sova. Jag har nog tagit sömnrekord den här helgen.. Somnade i soffan efter jobbet ifredags gick sedan och la mig kl 22 och sov till 09, somnade i soffan på lördag eftermiddag och gick och la mig kl 22 för att sova till 08.. Och nu vill jag sova IGEN?! Helst av allt skulle jag vilja ha ett badkar och ta ett långt varmt skum bad!

Men jag har gjort lite mer i helgen, jag och Catrin var på Core igår fm och sedan en fika på stan och sen lunch på Mc Donalds och handling på Ica Maxi! Och idag har jag målat bord! Vitt, så klart!

Hoppas alla har en toppen helg i snön! Kram

2 kommentarer:

Jossan sa...

Hej vännen!
är glad att du inte lagt ner din blogg.. ja blir glad av att gå in här och läsa , även om det ibland dröjer mellan inläggen :-)

Är återigen på jobbet.. har varit i västerås i helgen och satt fast där i måndags.. tog totalt 12 timmar från att jg var på centralen till vi kom hem.... var mitt livs värsta dag.. tnk dig själv att åka buss med lina och pontus i drygt åtta timmar utan paus eller nåt... jävla SJ!!!

Jaja, för övrigt är det bra. har gjort nystart med viktväktarna i går.. har varit dålig på den biten en månad nu, och gått upp lite , så var tvungen att starta om i går och det känns toppen: Träningen går jättebra även om jag bara tränat i ett par veckor än så länge. ZUmba är sååå himla roligt. Nu på söndag blir det bodypump.. känner redan nu att jag kommer vara DÖD nästa måndag.. hehe :-D

Saknar dig massor min älskade vän! Hoppas du mår lite bättre och att jobbet känns... ja, vad ska man säga, att du överlever en dag i taget :-)

nu är det ju bara några veckor till vi får ses igen, ska bli så himla mysigt.

Tänker på dig massor.
Mycket kärlek och värme till dig min älskade vän!!!!

Frida sa...

Tack min vän!

Duktig du är med mat och träning!!

Själv så jag är jag bara duktig med träning just nu och kastar sen i mig onyttiga saker...

Snart snart träffas vi!! Myyys!

Hörs snart gumman! Pusskram i massor