måndag, februari 15

Attjo prosit

Idag på jobbet så nös jag och sen vart jag förkyld... Ska det va så? Nu ligger jag o fryser och känner mig lite krasslig. Inte sjuk igen... Please!
Träningen lades ner för dagen. Imorgon är det skivstång bokat, ska bli skoj! Var längesen nu. Och sedan tänkte jag köra Core onsdag och lördag och kanske ett jympa pass torsdag!?

Måndag måndag måndag... Det betyder att telefonen ringer extra mycket, kände mig som en växeltelefonist idag. Och när jag sitter på kontoret så har jag 3 telefoner att svara i. Fick nästan en utskällning av en arbetsterapeut för att jag inte svarat i en mobiltelefon, då jag jag satt upptagen i den fasta telefonen. Nämen Ursäkta att jag inte har fyra händer och två munnar..

Idag har jag även pratat i telefon med Jossans dotter Lina, 3 år. Hon berättade att hon och lillebror Pontus var sjuka och att mamma ramlat, dom hade fikat och kollat på film och Pontus hade bajsat på mattan. Det var det mest givande telefonsamtalet idag. Pratade med mamma Jossan oxå, det var oxå givande!

Ligger och inväntar mamma så vi ska åka och handla, tror jag ska köpa nåt onyttigt, för det är jag värd :)

Ps. Jag har hittat en kanon tidning som jag rekommenderar, ToppHälsa! Jätte bra och peppande tidning!

Kram!

1 kommentar:

M sa...

Men du har väl 2 öron, inga ursäkter nu Frida...! :)