torsdag, oktober 23

Tiden går fort när man har roligt?

Eller går tiden fort ändå.. Jag har inte hängt med alls tror jag, vart tog oktober vägen?!?! Imorse var det frost, jag som fortf tror att det är typ sensommar tyckte först det var konstigt men är väl inte alls några konstigheter.. Jag behöver ju inte skrapa några rutor på mornarna iaf men stel som en pinne traskade jag till jobbet i hopp om att jag skulle bli varmare om jag spände mig.. Funkade inte! Nej, dags att leta fram en långkalsong!

Idag är det min lillebrors födelsedag! Lillkillen fyller 20 år.. Systemet liksom.. Även det är nåt jag inte hängt med på att min bror börjar på, att fylla vuxen.. Grattis Joooni! =)

Idag blir det yoga pass #2! Härligt! Tyckte förra veckans pass var bra men fick lov att konstatera att jag är osmidig som en älg.. Usch o fy, stretching är inte mitt bästa.. Men ska bli ändring på det!

Och snart helg... Längtar!

Trevlig torsdag kväll på er! Kramar

Inga kommentarer: