onsdag, oktober 8

Nu så...

Dålig uppdatering av bloggen nu.. Men nu är det dags!

Så vad händer i livet..

Ont har jag fått, lr haft ett tag.. och det verkar inte bli bättre.. =( Ska ringa imorgon o se om man kan få lite rådgivning av någon expert!

Men nog med gnäll =)

Bebis tema är det minsann den här veckan! Vår vän Sara är på förlossningen just nu.. En liten Charlie ska komma till världen! Stackars Sara har gått över 2 veckor så lillkillen är efterlängtad!

Catrins lill tjej kommer kanske också den här veckan! Hon är beställd till på fredag =) Alicia är namnet för tillfället men vi får väl se om det hinner ändras =) Kan inte vara lätt att bestämma namn på sitt barn och alla ska komma med förslag och åsikter.. Jag tror ju redan nu att jag har namnen på mina barn men det kommer nog hinnas ändras fleera gånger.. Och så kanske den blivande pappan också har nåt att säga till om... Hmm... tänker hur som haver inte avslöja mina barn namn =)

Ikväll väntar VIP kväll på Cubus! Ska bli roligt, ett helt gäng är vi som drar till kupan! Hoppas på shopping fynd!!

Kram

Inga kommentarer: