fredag, oktober 10

Nu får det vara nog...

Jag är så trött på:

Idol... Det har gjort sitt! Jag tycker dom nya sk idolerna håller lägst klass någonsin.. Beror det på nya juryn? eller finns det inga bättre i Sverige? Sen sitter juryn där och hyllar efter att dom tagit sig igenom en låt med enligt mig knappt en ren ton.. Ett litet plus till Lars, Alice, Anna och den manliga Bagge i juryn, han verkar vara den enda som kan sin sak och Jihde så klart då ;)

Värk.. Min nacke o rygg forsätter jäklas.. Så nu har jag valt att sjuskriva mig några dagar och vila! Ska till en sjukgymnast på måndag.. Känner mig dock redan lite uttråkad..

Ja det var nog allt jag är trött på för tillfället =)

God fredag! /F

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan delvis hålla med dig, men "mina" 3 är Lars, Johan och Kevin!

Frida sa...

Näj inte Kevin... ser ju bara så rolig ut när han skuttar runt där, passar i en musikal möjligtvis!