torsdag, oktober 16

Jag har en plan!

Snurrig och besviken men motiverad det är vad jag är nu.. Ni vet när man är motiverad, man har en plan och ett mål.. och så stöper det.. Men jag är trots det motiverad & laddad! Motiverad för mitt liv, mitt nya liv! Jag vet inte riktigt hur mitt nya liv kommer att se ut än =) men jag har en plan A och en plan B.. Kanske blir det plan B på direkten.. Jag vet inte! Jag vet inte mycket för tillfället förutom att jag måste göra förändringar! Jajemänsan nu är det dags, varit mycket snack o lite verkstad förut!

Nu ska jag städa mitt hem och sen kommer Lisagumman! Senare ikväll blir det yoga för första gången, provade hemma i förrgår med en yoga dvd.. har nog aldrig känt mig så dum förut.. Plus med en katt som bet en i händerna och trodde att man lekte.. Näj! Jag hoppas det går bättre på Friskis & Svettis!

Ha de gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur ska det bli med Tisken öst om både du och jag sticker? Undergång troligtvis.
Hoppas du lyckas fint med nya satsningen:D
Men måste fråga, Hur ofta städar du egentligen:D?

Anonym sa...

Är så nyfiken, när blir det offentligt?

Anonym sa...

Börja med att skaffa en fästman, Fridis. Jag kan inte hålla reda på hela Tisken Öst själv..

Frida sa...

Ja hörrni hörrni.. =)

Fjolltorven: Tack!! Vet inte hur det ska gå.. Men det är Marias problem ;) Jag städar.. Ja lite för ofta kanske.. Men kul när det är fint juh.. Har inget annat att fördriva tiden med.. =)

Maria: Lycka till!;) Och ja.. jag försöker o försöker =)

Emily: Jag lovar att du blir bland dom första som får veta! Men vet inte mycket själv just nu =)