onsdag, oktober 1

Holy Night

Den här kvällen känns nästan helig... Greys Anatomy börjar om 1 ½ timme! Det är min absoluta favvo serie! Jag har gjort en mumsig fruktsallad med valnötter och honung kvällen till ära!
Tänkte att denna kväll ska jag frossa i nåt som är lite nyttigt! =)

Och nu är det bara en arbetsdag kvar denna vecka! Lovely lovely! Längtar efter lite ledighet! Vet inte riktigt vad jag ska göra, njuta av att vara ledig bara tror jag! Hoppas på fint väder, just nu känns det inte som vädergudarna är med mig.. Regnet vräker nämligen ner.. Födelsedags/smink party ska jag på på lördag, ska bli skoj! Kanske även ett litet besök på Harrys!

Måste dela med mig om min roliga pappa.. Denna konversation ägde rum i somras närmare bestämt på studentdagen. Jag och pappa står och tittar på studenterna när de går tåg genom staden.

Pappa: Nu ser man att Sex And The City modet slagit igenom..

Jag: Jaha.. Vad tänker du på då?

Pappa: Ja dom här kjolarna som slutar på halva låret...

Jag: Jaha.. Men Sex And The City?

Pappa: Ja jag vet att det är en tjej serie men jag brukar faktiskt titta på den ibland..

Ja vad säger man..?! Pappan är rolig!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har det bra du Fridis, en annan har ju 2 dgr´s slit & släp kvar..Men jag skulle inte vilja bli så där gammal som du blir snart ;)