torsdag, juni 16

Sommarförkyld

eller fortsatt allergi.. Det är frågan. Måtte jag inte bli sjuk nu när jobbhelg stundar, det har jag liksom inte råd med. Ont i halsen och snuvig och jag hoppas innerligt det håller sig så. Jag proppar Sinova, allergimedicin, alvedon, nässpray, Strepsils och honungsvatten med lime å ingefära! Tur att man är LITE hypokondriker så man har ett litet apotek hemma ;)

Svante vs fåglarna 2-0. Idag kommer han återigen in och släpper en söt liten sak på vardagsrumsgolvet. Jag kan inte förstå hur tjock-Svante kan ta en liten kvick fågel? Efter att han mördat lillfågeln blev det en sabla liv på skatorna. Jag tror det är krig nu.

Trevlig torsdag! Kram

2 kommentarer:

jossan sa...

Men vännen då.. usch och fy för förkylningar och sjukdommar så här i sommartider (även om det idag hällregnar i dag i götet :( )

Bra iaf att du är hypokondriker så d u har allt du behöver hemma för såna här stunder :-D

Fy fan va äckligt m en död fågel inne.. usch,h ade nog nästan kräkts eller nåt... spyor o sånt har jag inga problm med,. men djur som drar in döda djur, fy fan...

Hoppas du känner dig lite bättre framåt kvällen så att du pallar att jobba i helgen.

Tycker nog nästan att vi måste ringas efter helgen, det var änna längesen nu.

KRam på dig min älsade vän o krya på dig!

Frida sa...

Peppar peppar så mår jag bättre! Sovit 11 timmar i natt och det gjorde nog susen :) Två dagar kvar nu sen är jag ledig i sex dagar!!!

Mycket äckligt med död fågel inne.. Stackarn är så stolt när han kommer in med sitt offer och jag bara skriker åt han :S

Vi rings efter helgen!! Kram på dig fining!