onsdag, juni 22

Kalasdags

Efter en morgonpowerwalk så bosätter jag mig i köket idag, baket är redan i full gång!
Startade igår kväll med att göra solroskakor


Nu bakas det marängtårtor med cornflakes och sen blir det Hallonrutor med kardemumma och vitchoklad. Är det kalas så är det!

Om det är någon som undrar över dieten jag kör så går det finemang, jag har inte varit snasksugen en sekund sen jag startade! Och för er som undrar vad jag äter så är det: Lax, ägg, avocado, nötter, kyckling, kött, sallad, grönsaker, en kopp ekologisk kaffe och mängder med vatten! Jag tycker mig se resultat redan... Men jag kanske bara inbillar mig.
Ps. Jag har inte tjyvsmakat nåt från baket :)
Trevlig onsdag! Kramar

3 kommentarer:

Miss Malin sa...

Jag tycker dock kakorna ser väldigt nyttiga ut :) Och tårta med corn flakes; jorå, låter bra det med! :)
Kämpa!
Nu har jag hållt mig borta från socker och alkohol i snart 2 veckor; men nu e det ju som sagt denna rackans midsommar, och nästa vecka P&L.. Vi får se..

Jossan sa...

åh vad du e duktig.. fina kakor gör du oxå :-D
Men vad äter du till frulle då? Hade ju dött om ma BARA åt de du skrev nedan.. fasen va enformigt... eller?? Tänker på dig.. hörs när helgen e slut. PUSS KRAM

Frida sa...

Allting var gott! :) Nyttigt... njae.. :) Men tack! Till frukost kör jag än så länge, äggröra, lax, babyspenat å avocado! :) Orkar inte göra alla dessa recept och dagsplaneringar som finns i boken, kör ganska samma lika grejer, dock inte dessa dagar. Till å med druckit VIT sprit.. ve å fasa ;)

Glad midsommar på er! Kramar