torsdag, juni 2

Falu kalas

Cruising blev mest häng på bryggcafét för oss, med glass i kvällssolen, hur mysigt som helst!

Jag och Alicia myser!

Imorgon blir det jobb, sen RixFm festival och kanske lite Rådis, om kvällen bjuder på finväder. Lördag = Jobb sen ska jag och Anna på Röda Mattanfest! Vilken festlig helg!

På söndag så ryker mitt hår, jag är barnsligt nervös. Men jag är så sugen på att kapa av håret, trodde aldrig jag skulle bli sugen på att klippa mig, jag som nästan grinat när jag klippt topparna. Men nu är det alltså dags för den största klippning på säkert 20 år för min del. Hoppas, hoppas att jag kommer trivas. Jag fegar självklart och startar med en lång page ;) Ett steg i taget!
Jag kommer typ att se ut så här

(Vet inte riktigt vad jag gör med munnen, försöker mig på sexigt plut?)

Trevlig helg! Kramar

3 kommentarer:

Miss Malin sa...

Spännande med håravkapning, det kommer säkerligen bli skitasnyggt, bilder så fort som möjligt!! Fast vi kanske ses på F&S. Hörde förresten att om man köpte ett års medlemsskap NU va sommaren gratis! :)

Jossan sa...

du kommer bli skitsnygg vännen!! Eller sorry, snyggare såklart :-D Dags att prova ny frilla ibland!

LOVA att du lägger in en bild här det första du gör på hur frissen blev, är jättenyfiken: :-)

Puss o kram kära du, ha en underbar helg!

Frida sa...

Lovar en bild imorgon kväll! Om inte sminket är utkladdat av alla tårar ;) Närå!

Malin: Jag köpte sommarkortet nu, var snål :)