söndag, juni 19

Fusk

Jag har fuskat så mycket med snask och träning. Nu är det slut på det. Ikväll börjar jag med en diet som jag tror stenhårt på. DOCK tajmar jag in det på sämsta tänkbara tid. I den här dieten kickstartar man med 14 dagars hårdkörning, dvs noll socker och noll alkoholintag... Det känns så där med tanke på att veckan innehåller mammas 60 års kalas, midsommar och nästa vecka innehåller Peace & Love.. Men jag är laddad så nu kör vi! Med liite fusk, jag tänker kompensera det genom att köra 3 veckor kickstart. Undrar om det håller?!

Idag jobbar jag 12-16, sen är jag ledig i 6 hela dagar! Ska bli skönt!


Denna är jag lite kär i för tillfället. Vissa låtar berör en så mycket.

1 kommentar:

jossan sa...

liiiite fusk får man unna sig, iaf om man e så duktig med träning och maten som du är vännen.

Åh, nu är du ledig hela veckan.. vad härligt det låter. Du får gratulera din kära mor på hennes födelsedag från mig.. ge henne en stor kram oxå!

hoppas allt är bra för övrigt. Saknar dig! Puss o kram