måndag, november 8

Wii

Efter en veckas plugg och träningsuppehåll så är det dags å träna ikväll, jag längtar! Jag är lite små kraxig i halsen men det skiter jag i, här ska tränas!

Helgen susade förbi men den har varit otroligt mysig! Bästaste Jossan o barnen har varit i stan, vi har Idol mysat, tittat på handboll, fikat etc. Lördag kväll spenderades hos Anna & Mats, Irish coffee och vårt nya favvo program "Så mycket bättre. En bra helg! Detta blev vår favvo av lördagens "Så mycket bättre"


Idag bär det iväg till Borlänge för att söka ett jobb. Wish me luck!

Kram

2 kommentarer:

Miss Malin sa...

Oj, spännande med jobbintervju! Lycka till!! Det får du minsann skvallra mer om sen ;)

Jossan sa...

ja, det var ju så bra, så mycket bättre i Lördags.. underbart program: pensionär som jag är har jag sett alla avsnitten :-D ;-)

Tack återigen för en supermysig helg... så tråkigt att de inte blir oftare.. men men, desto bättre när vi ses :-) Att falun skall ligga så långt bort från mig gör fortfarande ont efter så många år ifrån staden.. vänner och familjen hade jag gääärna sett oftare.

Spännande m arbetsintervju. Lycka till vännen :-)

KRAM