onsdag, november 3

Vad jag har lärt mig den här veckan

Man borde alltid ha godis till hands när man har tenta vecka, om det är någon som undrar varför (för man ska väl alltid ha godis till hands) så för att göra arbetet liite roligare och kicka igång hjärnan när den går på lite lågvarv.

Man ska aldrig underskatta tid, man behöver den.

Man ska aldrig underskatta sömn, man behöver verkligen den.

Och så har jag faktiskt lärt mig lite PA grejer, eftersom det är typ vad jag pysslat med varje vaken minut den här veckan känns det som. Fast jag fick ett break igår när tjejerna kom på Te/scones/hårfärgningskväll!

Imorgon är det hemtenta redovisning och sen är första kursen avslutad! Nu är det bara å be till dom där uppe och hoppas på ett G!

Jag skrev förut i bloggen att jag såg fram emot nästa kurs, det tar jag tillbaka nu när den börjar på tisdag. Jag har nämligen ingen koll. Jag trodde vi skulle läsa lite psykologi och om människan och så. Men NEJ, vi ska läsa om vetenskaplig rapport. En bok heter Forsningsmetodikens grunder, Hua!

Trevlig kväll! Kram!

Inga kommentarer: