fredag, november 26

Vit advent

Det här pysslar jag med ikväll.







Jag njuter, vilken härlig tid detta här när man får pynta och göra fint, tända ljus, dricka glögg och mysa och titta på allt fint och jajjemän jag tjuvstartar med pyntet, desto längre får man ha det fina framme, det säger jag och skrålar vidare till Carola och Jöback som spelas för fullt. Imorgon blir det lussekattsbak.
Ps. Om det är någon som undrar så mår jag bättre, lite host, lite snörvel men i övrigt rätt pigg.
Trevlig helg! Kramar

4 kommentarer:

Frida sa...

Jossan! Se så fint tomten står på bordet. Dock var det en smal tomte som inte hade plats för nån Blossa flaska inte. Han vill nog ha en sån där smal flaska :) Tack min gulle vän! Pusspuss

Maria sa...

Mys Fridis! Jättefint, vitt & fint ; )

Frida sa...

Tack Maria :)

Anna S sa...

men guu vad mysigt du har hemma =) jag får inspiration av dej, stora kramar!!