torsdag, april 15

Braiga veckan

Veckan har gått fooort! Imorgon är det helg, efterlängtad sådan!

Veckan har innehållit: Träning, tvättning av sofföverdrag och gardiner (är man tvättfreak så är man), mys med systrarna H som kom till Falun igår, vi hälsade på Anna o bebben Jack och sedan middag på Bishop Arms (mycket gott och trevligt!) sedan myste vi i soffan, åt gelehallon (mitt nya begär) och kollade på Greys!

Idag har jag varit så trött så trött, jag var en snäll värdinna till mina gäster och lät dom ta min säng och jag sov på madrass i vardagsrummet. Var så trött imorse så det krävdes 4 kaffekoppar och 2 timmar på jobbet innan jag började känna mig som en människa. Men lätt värt ändå, fick ju träffa Emmy o Sanna!

Idag har snälla Anna klippt mig, nästan 1 dm hår BORTA... Känns konstigt och kort men SÅ välbehövligt! Anna, jag är nöjd bara svårt å vänja sig.

Fredag imorgon, ska bli så skönt! Längtar till kl 14 då man går ut genom dörrarna på jobbet och tar HELG och siktar in sig på fest på lördag!

Nu ska jag titta på Vampire Diaries!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var bara 5 cm ;)

Frida sa...

Haha NO NO! :) Men det känns mycket skönt nu! Dock ingen som sagt nåt, utan att jag påpekat att det saknar 1 DM! :)