måndag, april 19

Aloha

Helgen försvann så fort så fort! Men rolig var den! "Aloha fest" i lördags med massa roligt folk där nån enstaka hade hawaiiblommor på sig! Jag bla, en röd blomster i håret!

Söndagen bestod av fika vid Catrin och Alex nybygge, kul o se husbygget och ska bli spännande att se när det är klart! Hur som haver så satt vi där ett tag och huttrade och frös, ingen sommar i luften heller, Hua! Jag, Sanna o Emmy begav oss sen vidare till Maestro för en bakis tonfisk mat?! Tonfisk en bakis söndag, ny trend?! Gott vare iaf! Tjerna drog vidare och hälsade på lite folk, jag fick lov att ta en upphettningsdusch för att sen dra fram dammsugaren och moppen, så jag fick ligga i soffan med gott samvete sen hela kvällen!

Nu måndag och jag är lite ledsen över att jag inte kommer att få sovmorgon förens på söndag. Jobb hela veckan och lördag morgon åker jag o mamma till Sthlm!! Får sova på tåget helt enkelt! Så man är pigg för SHOPPING och Bounce!

Tränat har jag gjort idag oxå, trots en måndagströtthet med en utgång i ryggen!

Bilder från festen kommer så småningom!

Har precis placerat mig i soffan efter jag pluggat på och skrivit lite inför mitt medarbetarsamtal imorgon med nya chefen och nu är det snart dags att hänga tvätt, vardagslivet är lite drygt ibland :)

Kram

Inga kommentarer: