måndag, april 12

VÅR

Vilket härligt väder vi haft!! Så härligt och känner att det var det här man behövde, fylla på med lite ny energi, HÄRLIGT!

Jag har jobbat helg, vilket har gått riktigt bra och nu väntar en ledig dag som jag inte har många planer för, rätt skönt.

Jag och mamma har varit o tränat på friskis idag, ett riktigt kul pass med bra musik, vilket man fick ännu mer energi av, så efter passet blev det en promenad till Ica, mest för att jag fått paket från HM, lika roligt varje gång och jag är nöjd! Lite bas toppar, träningstrosor, ett brunt brett bälte och ett par örhängen!
Men längtar till shoppingen i sthlm!! Jag ska kika efter en bikini (nån fin som kanske kan hittas i nån butik som inte finns här) och så vill jag ha ett par nya ballerina skor och så vill jag ha MASSA mer :)

Kram!

Inga kommentarer: