onsdag, april 7

Tick Tack

Nu flyger veckorna fram så där fort igen, ingen är mer tacksam än jag! Tycker det är tråkigt nu och jobb helg har jag framför mig, Hujedamig!
Nej ge mig en ny vecka för jag gillar inte den här.

Nästa vecka känns mycket roligare, ledig helg och jag får besök av systrarna Hermansson i veckan och så ska vi ha partyyyy på lördag!!!

Helgen efter åker jag och mammi till Sthlm, Shopping med stort S på stan i sthlm och så ska vi titta på Dansgruppen Bounce! På kvällen ska vi gå ut och äta på Koh Phangan och söndagen ägnas åt MER shopping i Nacka Forum! Längtar!! Ska bli så skönt att få åka bort en helg, miljöombyte, shopping, mys, kan inte bli bättre!

3 kommentarer:

Jossan sa...

hej vännen. Åh.. nu saknar jag dig så där mycket igen, trots att det bara var några veckor sen vi sågs. Varför måste du bo så himmelens långt bort för? :-(

Härlig vecka du har nästa vecka... mysigt m mammsen i stockholm med massa shopping, bounce och god mat !

Vi måste höras någon dag vännen... jag jobbar oxå helg.. skit skit!

PUSS O KRAM PÅ DIG!

Mer25 sa...

Har ni bokat bord där?!

Frida sa...

Jossan: Saknar dig med vännen, försökte ringa upp dig häromdagen när du ring men det var bara upptaget.. Får höras någon dag...
Ja I know det e långt, du får flytta hem helt enkelt :) Ja skit jobb helg, men snart avklarat! Puss

Mer25 :) : Ja det ska vara bokat o klart tror jag!