onsdag, december 9

Träningsfreak?!

Jag har nästan gått och blivit ett träningsfreak.. Jag liksom, vart är världen på väg?! :)
Det är så kul och när passet är slut så längtar jag till nästa och det är nog bara att köra så länge den känslan håller i sig! Ikväll har jag varit på skivstång, jätte kul o skönt! Imorgon blir det bas/styrka! Fyra pass den här veckan och då är jag nog nöjd och tar lite träningsfri helg!

Nu är min lilla ledighet slut, varit ledig tisdag och onsdag, väldigt skönt o välbehövligt (vilket ledighet alltid verkar vara..) Igår var det pyssel, tvätt o mys dag hemma och idag har jag varit på staden o träffat tjejerna o gjort ärenden och SHOPPING (nya träningsbrallor! Det är man väl värd när man gått o blivit träningsfreak!).

Nu blir det en kopp vanilj te! Hade totalt missat att det inte var nå Greys ikväll :( Eller rättare sagt att det var säsongsavslutning förra veckan... Mina goa onsdagar är borta ett tag.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: