söndag, december 20

Men nu får det vara nog!

Hej allesammans! Nu har jag återigen varit tyst i en vecka... Varit sjuk. Vaknade på måndag morgon med feber och ont i halsen. Höll i sig hela veckan men började känna mig lite bättre så jag gick och jobbade i fredags, dumt vet ej. Mådde som en kråka på fredag kväll och en trötthet utan dess like, vill gå o sova halv 8 men lyckades hålla mig vaken då jag ville se Jul med Ernst kl 21. I helgen har jag varit riktigt förkyld men har haft systarna Hermansson på besök (brudarna som åker till Hawaii 8/1...) Så fick anstränga mig lite och umgås. Vi hade en riktig toppen lördag! Min hals är så ond så ond just nu så nu sitter jag här och dricker honungsvatten och tuggar färsk ingefära frenetiskt och vad händer.. Jag tappar rösten. Är kropppen på väg att ge upp?! Ge mig en ny kropp, Tack!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul på dig Frida. Ta det bara lugnt så ska du se att du blir frisk snart. Njut av att läsa goda böcker och se dåliga filmer. Hälsa till hela familjen. / Agnetha

A-L sa...

GOD JUL FRIDIS!!!
Krya på dig du kan ju inte vara sjuk nu i jule tiderna... Jag har semester och njuter av det!!

Frida sa...

Tack Agnetha! Nu börjar det kännas bättre! God Jul på er med!

God Jul Anna-Lena! Åh så skönt med semester! Har jag nästa vecka, ska jobba lite över jul först! Hoppas ni får en mysig jul! Kram