onsdag, december 30

Gott Nytt År!


Jag får önska er Gott Nytt År idag, känns som morgondagen kommer gå i ett.. Det ska rullas hår och göras uppsättning, lägga make på mig och på Jossan och etc snygg fix! Jag ska nämligen på bröllop, på självaste Nyårsafton slår Lotta & Anders till på att gifta sig! Stor och kärleksfull dag och en brak fest :)

Jag har semester den här veckan! Så skönt! Snart kommer Jossan, Lina och Pontus hit och myser, fikar och får julklappar! Myys! Så nu ska här bakas rulltårta! Mumsfilibabba!

Här är min Nyårsblåsa!



Har varit på staden och kikat in rean men tycker inte att det var speciellt mycket kul.. Nu får man ist börja vänta in alla VÅR nyheter! Men lyckades fynda design underkläder, HM's Sonia Rykiel kollektion! Mamma bjussade på ett set! Tack snälla söta du!





Dessa fina lyktor fick jag i julklapp av mamma och pappa som så fint pryder min öppna spis!


Hoppas alla får en härlig Nyårsafton som tillbringas med allt som hör den till! Och att alla får ett underbart 2010! Krampuss Frida

3 kommentarer:

A_L sa...

GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!!Kram<3

Anonym sa...

Gott nytt år på dig också!

Anonym sa...

...sa Agnetha