onsdag, december 2

Frost

Nu är vintern här! Trodde väl aldrig att det skulle glädja mig men efter denna dystra, grå och regniga November så är det lycka när det nu är minus grader, sol och blå himmel! Kyla som biter i kinderna istället för regn som rinner i ansiktet!

Jag har gått och blivit Friskis och svettare, nu är det nya tag som gäller! Känner mig riktigt motiverad, var på ett dans pass i måndags och skulle egentligen gått idag men då var passet fullt, just det passet måste man boka en vecka i förväg så nu är jag inbokad på nästa veckas skivstång! Och imorgon blir det ett jympa pass!

Igår höll det som jag och min kollega väntat på så länge.. Nämligen den dagen jag går hem med inne tofflorna på, som tur var så hjälpte jag en kollega i entrén att bära ut lite yoga mattor så jag hann märka det men hade jag inte stannat och hjälpt henne så hade jag troligtvis kommit några meter med tofflorna på :) Eller en meter kanske innan man druttat på ändan :)

Nu är det Greys!!! Yay!

Inga kommentarer: