tisdag, november 17

Turen vänder

Idag har jag varit ledig, startade med att sova 11 timmar, man blir riktigt förvånad när man vaknar och lyckats med nåt sådant.. Med en skallebank utan dess like och ond nacke och min ryggont i svanken pallrade jag mig upp och placerade mig i soffan ist och tyckte lite synd om mig själv.. Till kl 13 då jag gick och mötte mamman Catrin, frustrerad över sitt barn som varken ville äta eller sova! :) Vi tog oss en tur till Teliabutiken där jag fick en ny mobil, denna verkar än så länge fungera bättre, jag kan iaf ringa med den!
En liten fika på waynes och sen hem till soffan igen! Nu blir det snart hockey, Fif-Ore med Lotta! Skojsigt!

Idag köpte jag glögg! Snart ska det mysas! Undrar om man blir en vinteralkoholist nu?! Finns ju semester alkoholister så varför inte glögg/vinter alkoholist!

Trevlig tisdag kväll!

Inga kommentarer: