söndag, november 15

Aouch

18 timmar helg jobb avklarat! Men ont i min rygg har jag fått, har inte gjort nåt speciellt vad jag kan minnas men något ont har satt sig i min länd rygg... Känner mig som jag vore 180 år, minst! Inte bra! Bara kom så där, låsning, sträckning, ryggskott?! Någon som är rygg expert som kan tala om?

Ny mobil har jag köpt, Yay trodde jag.. Men som ni kanske minns med min tv i våras så är inte teknik min lycko sida... Jag kan inte ringa, eller rättare sagt jag hör ingenting i den, inte ens en kopplingston.. GAAAH! Blir att traska tillbaka till Telia imorgon.. Trök! Inte förstår jag mig på den heller, alldeles för Hightec för mig egentligen, börjar man bli gammal nu?! :)

Hoppas ni alla haft en trevlig helg! Jag har min kvar, ledig tisdag OCH onsdag!! Sug på den ni :)

6 kommentarer:

jossan sa...

Hej vännnen. Surt m nya telefonen.. du ska nog helt enkelt hålla dig till att måla saker vita, då teknikprylar inte verkar vara det bästa du kan sysselsätta dig med :-D Skulle som sagt ringt igår. ,men glömde bort, och ingen av oss ringde ju, vi e asdåliga bägge två på att ringa.. ehhe. Snart ses vi. PUSS :-p

Anna S sa...

kom till rättvik om ryggen inte är bättre så ska jag laga ;) kram

Frida sa...

Jaa Anna! Den är lite bättre, nu har jag bara ont när jag vaknar på morgonen sen går det över under dagen.. skumt! En låsning kanske?

Anna S sa...

mmm tokiga sängar å kuddar man blir fruktansvärt stel på morgonen sen när man kommer igång under dagen å får igång blodcirkulationen brukar de kännas bättre, säkert en eller två låsningar. håll dig varm och kör yoga

Frida sa...

Rackarns, jag som bangade yogan ikväll :S =) Men min säng som e så skön... Fast jag kanske ligger i konstiga ställningar.. Sovställningar alltså! :)

Anna S sa...

haha, undvik å ligga på magen, då tar nacken stryk