fredag, november 6

Fredagsmys....

Undrar hur många bloggare som använder fredagsmys som rubrik på fredagarna... Jag är nog inte själv iaf!

Äntligen äntligen är denna sega vecka över, jobbmässigt iaf. Härliga lediga helg kvar! Det är mörkt från morgon till kväll känns det som, tröttheten sitter liksom i hela tiden. Det får nog bli ett besök till hälsokosten i dagarna och inhandla nåt upppiggande!

Jag kör fredagsmys här i soffan, har precis ätit fläskfilé med ugnstekt potatis, sötpotatis och morot och bea, en riktigt hit enligt mig själv! Nu mumsar jag smågodis :P

Idag köpte jag pepparkaksglass... Mmmm kan jag säga!

Veckans inköp är ny gardin till köksfönstret och nya blommor i sovrummet. Bilder kommer!

Trevlig fredagskväll!

4 kommentarer:

A-L sa...

Jag fullkomligt älskar när du bjuder oss på lite bilder...!
Pepparkaks glass?? Det måste ju nästan in handlas någon dag!!
Ha en skön helg gumman... Kram

Petter sa...

Hade du fredagsmys själv?

jossan sa...

fy , ryser av tanken på pepparkaksglass.. hehe... glass e glass och pepparkaka e pepparkaka, så e de seddu :-D
Åh, tänk om jag oxå bodde där, hade gärna kommit över på middag och fredagsmys framför idol i soffan och massa skitsnack.. men men, vi ska partaja och ha skitkul på nyår :-D

Saknar dig sååå otroligt min älskade vän!!!

Frida sa...

A-L: Nu har du bilder till kika på, även från vår kväll :) Jag rekommenderar pepparkaksglassen! Hoppas vi kan ses snart för både fika o party!! Trevlig helg på dig med! Pusskram!

Petter: Fick kvällen till ära fredagsmysa med Svante, till och med han trotsade det äckliga vädret och höll sig i soffan med matte! Kul att du kikade in på bloggsi :) Kram

Jossan: Man ska inte uttala sig om saker man inte provat :) Pepparkaksglassen var GRYM!! :) Jaa längtar som tusan till Nyår!! Ska bli så kul, när festade vi senast ihop liksom, huundra år sen :) Saknar dig med tok massor! Kraam!!